Tiedote: Hintojen päivitys 1.10.2024 alkaen | Loviisansyke

Tiedote: Hintojen päivitys 1.10.2024 alkaen

Olemme erittäin kiitollisia siitä, että olet asiakkaamme. Olemme nyt reilu vuoden saaneet liikuttaa teitä ja alku on kieltämättä ollut kivikkoinen mutta olemme saaneet paljon kiitosta siitä, että tilamme ovat siistit, laitteet laadukkaat ja ohjaajamme ammattitaitoisia. Jotta pystymme myös jatkossakin pidettyä tilat siistinä, lisättyä uusia laitteita ja muita tiloissa olevia rakenteita nostamme hintoja tiettyjen tuotteiden osalta 1.10.2024 alkaen. Tämä koskee kaikkia alla olevia sopimuksia, joiden uusi hinnoittelu on seuraavanlainen:

Sali-Syke 44,90€/kk
Päivä-Syke 44,90€/kk
Jumppa-Syke 49,90€/kk (hinta pysyy samana)
Maksimi-Syke 59,90€/kk (hinta pysyy samana)
Nuorten-Syke 34,90€/kk

Kuukausitasolla kyseessä on siis maltillinen parin kahvikupin hintainen korotus ja lupaamme, että nämä hinnat pysyvät voimassa ainakin seuraavat viisi vuotta, mikäli suurempia arvonlisäveron korotuksia ei tule.

Tämä ei vaadi sinun osaltasi muutosta, vaan päivitys tapahtuu järjestelmässämme automaattisesti. Mikäli sinulle tulee kysyttävää ole yhteydessä asiakaspalveluumme vastaamalla esimerkiksi tähän sähköpostiviestiin. Käsittelemme kaikki pyynnöt saapumisjärjestyksessä.

Mutta, hankkimalla itsellesi nyt vuosijäsenyyden säästät rahaa, ja kun hankit sen nyt elokuun aikana säästät vielä enemmän rahaa.

Sali-Syke-jäsenyys vuodeksi hintaan 399€ (tämä etu voimassa vain 4.8.2024 asti.)
Maksimi-Syke-jäsenyys vuodeksi 499€ (tämä etu voimassa vain 4.8.2024 asti.)

Tämän jälkeen vastaava vuosijäsenyys Sali-Syke sopimukselle etuhintaan 439€ (norm. 499€, 1.10.2024 alkaen) ja Maksimi-Syke sopimukselle etuhintaan 549€ (norm. 599€, 1.10.2024 alkaen). Tämä tarjous voimassa elokuun ajan. Lunasta etusi vastaamalla tähän viestiin.

Oikein aurinkoista ja loistokasta loppukesää ja sitäkin parempia treenejä hyvällä sykkeellä kohti syksyä!

Uppdatering av priser

Vi är mycket tacksamma för att du valt att träna hos oss ock är vår kund. Under det gångna året har vi fått beröm för bland annat hur vi satsar på att hålla utrymmen rena, kvaliteten på vår utrustning och vårt utbud av gruppträningstimmar. För att kunna fortsätta upprätthålla denna nivå samt uppgradera utrustningen och eventuella andra strukturer i lokalen, kommer vi att höja våra priser för vissa medlemskap från och med den 1 oktober 2024. Detta gäller alla medlemskap nedan, med nya priser enligt följande:

Sali-Syke 44,90€/mån
Päivä-Syke 44,90€/mån
Jumppa-Syke 49,90€/mån (priset hålls den samma)
Maksimi-Syke 59,90€/mån (priset hålls den samma)
Nuorten-Syke 34,90€/mån

På månadsbasis är detta en måttlig höjning med priset av ett par koppar kaffe och vi lovar att dessa priser kommer att gälla under minst de kommande fem åren, förutsatt att det inte blir några större momshöjningar.

Detta kräver inga ändringar från din sida, utan uppdateringen sker automatiskt i vårt system. Om du har några frågor, kontakta vänligen kundbetjäningen, t.ex. genom att svara på detta meddelande. Vi kommer att behandla alla förfrågningar i den ordning de kommer in.

Men innan prishöjningen sker vill vi erbjuda dig möjligheten att köpa medlemskap för ett helt år för ett väldigt bra pris. Observera att detta supererbjudande bara är i kraft till 4.8.2024. Sali-Syke för 12 månader får du nu för 399€ och Maksimi-Syke för 12 månader för 499€. Efter detta kostar motsvarande årsmedlemskap 439€ (Sali-Syke) och 549€ (Maksimi-Syke) och detta erbjudande gäller hela augusti. Du kan lösa in erbjudandet enkelt genom att svara på detta meddelande.

Hoppas du fått njuta av en härlig sommar och tack än en gång för att du valt att träna här hos oss!

Update of prices

We are very grateful that you are our customer. The past year, we have received particular praise for the cleanliness of our facilities, the quality of our equipment and the professionalism of our instructors. In order to continue to keep our facilities clean, upgrade equipment and other structures on the premises, we will be increasing our prices for certain memberships starting October 1st, 2024. This applies to all the memberships below, with the new pricing as follows:

Sali-Syke 44,90€/month
Päivä-Syke 44,90€/month
Jumppa-Syke 49,90€/month (with no changes)
Maksimi-Syke 59,90€/month (with no changes)
Nuorten-Syke 34,90€/month

On a monthly basis, this is a moderate increase of a couple of cups of coffee and we promise that these prices will remain valid for at least the next five years, provided that there are no major increases in VAT.

This does not require any change on your part, the update will be done automatically in our system. If you have any questions, please contact our customer service by replying to this email. We will deal with all requests in the order in which they are received.

However, with an annual membership you save a lot of money and therefore we will now offer you the possibility to buy annual membership at a very reduced price for a very short time. You'll get one year of Sali-Syke for only 399€ or Maksimi-Syke for only 499€. This offer will be available until the 4th of August 2024. After this the price will be 439€ for Sali-Syke and 549€ for Maksimi-Syke and this offer will be valid to the end of August 2024. To accept this offer you can simply reply to this message.

We hope you've had a nice summer so far and thank you again for choosing us as your gym!

11. HINNANMUUTOKSET

Ilmoitettuaan asiasta jäsenilleen viimeistään 60 päivää ennen kuin hinnanmuutokset astuvat voimaan, Syke Liikuntakeskukset voivat korottaa tai laskea jäsenyyden hintaa. Sipoon Syke Oy Ab tai Loviisan Syke Oy Ab ilmoittaa muutoksista sähköpostitse niille jäsenille, jotka ovat luovuttaneet sähköpostiosoitteensa keskuksen käyttöön. Ennalta maksetun jäsenyyden hintaan ei voida jälkikäteen tehdä muutoksia. Ennalta maksetun jäsenyyden voimassaoloajan umpeutuessa asiakas voi lunastaa uuden jäsenyyden sillä hetkellä voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Liikuntakeskus on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle arvonlisäveromuutoksen tai mahdollisten muiden viranomaistoimien hinnoissa aiheuttamista muutoksista vähintään kuukautta ennen tällaisten muutosten siirtämistä asiakkaan maksettaviin hintoihin. Arvonlisäveroon kohdistuvat mahdolliset muutokset astuvat voimaan kuukausimaksullisiin sopimuksiin välittömästi veron muuttumispäivänä.